Välkommen till sommardagar på Piperska i Lundsbrunn

Tanken med lägret är att du ska ges möjlighet att bara ha det skönt och kunna koppla av. Du får dessutom uppleva en fin miljö, god mat, trevligt sällskap med mera.

Vi vänder oss främst till ensamstående, 65+ som behöver ha lite rekreation.

Anmälan

Senast den 24 maj kan du anmäla dig till en vistelse på underbara Piperska i Lundsbrunn. Anmälningsblankett finns på Sockerbagaren.

Vistelsen är måndag 29 juli till onsdag 31 juli, anmälan senast 24 maj.
Om vi får många anmälningar måste vi prioritera. De som inte varit med på Piperska tidigare har förtur. Bekräftelse om deltagande får du via post i mitten av juni.

Frivilliga kommer att medverka under lägret. Någon vårdpersonal finns inte, så du bör kunna klara dig själv.

På programmet står allsång, underhållning, tipsfrågor och avslappning. Miljön ger dessutom goda möjligheter till promenader.

Det finns 21 enkelrum varav några kan bli dubbelrum om önskemål finns. Alla rum har egen toalett och dusch.

Dagarna arrangeras och subventioners av Skara kommun.

Kostnad

Kostnaden för dagarna är 500 kronor som betalas till Piperskas bankgiro Lundsbrunnsfonderna 189-2249.

Märk inbetalningen med ditt namn och datum för vistelsen.

I kostnaden ingår mat, logi, och underhållning.

Du ordnar själv med resa till och från Lundsbrunn.

Extra tillval:
 550 kr / 300 kr för eventuell behandling
 60 kr för sänglinne & handduk
 150 kr för sänglinne & handduk, inkl. bäddning

Anmälan

Anmälan senast 24 maj.

Anmälningsblanketter finns att hämta på Sockerbagaren

Vid frågor och funderingar, ring!
Solveig Svantesson, frivilligsamordnare Skara kommun
0511-326 94 eller 070-3376194